top of page

WLtoys V686G Paket Açılışı ve İlk Uçuş Denemesi

Tekrar merhaba arkadaşlar.

15 Gün önce Banggood üzerinden sipariş verdiğim V686G quadcopterim elime sorunsuz bir şekilde ulaştı. 16 Mayıs 2015 tarihinde verdiğim sipariş, 21 Mayıs tarihinde göndericiden alındı ve 23 Mayıs tarihinde Türkiye'ye doğru yola çıktı. 25 Mayısta Ülkeye giriş yapan paketim, 4 gün sonunda gümrükten çıkarak 29 Mayısta Çanakkale'ye geldi. Gümrük vergisini ödeyerek paketi aynı gün teslim aldım. Toplamda sipariş verdiğim tarihten itibaren elime geçen zamana kadarki süre 13 gün.

Paket açılışı ve iç mekandaki ilk uçuş denemem aşağıdaki gibidir. Biraz uzun bir açılış videosu oldu ama sabırla islediğiniz için teşekkür ederim.

İlk dış mekan uçuş denemem... Tam güneşin batmasına yakın akşam saatlerinde olan bu çekim biraz karanlık gibi. Acemi bir uçuş denemesi oldu ama ilk olduğu için yayınlamak istedim.

İsa Sarı bey'in WLtoys V686G hakkında detaylı incelemesi aşağıdaki gibidir. Bu video üzerine benim söyleyecek bir sözüm kalmadığından direk paylaşıyorum :) Böyle detaylı bir inceleme yaptığı için İsa bey'e teşekkür ederim. Videoyu Türkçe alt yazılı olarak izleyebilirsiniz.

Rastgele Yazı
Son Gönderiler
Etiket Bulutu
Henüz etiket yok.
bottom of page