top of page

Adana ve Hilal Av ziyaretimden kesitler


Tam geçen ay bu gün 13 Mart 2015 günü ayrılmıştım Adana'dan. Yaklaşık bir haftalık bir ziyaretti, senelik iznimin bir bölümünü orada geçirdim. Malum kış ayına denk geldiği için hava genelde yağışlıydı o yüzden Çakmak Caddesi ve Real civarı dışında pek fazla dışarı çıkma imkanım olmadı. Bu nedenle genelde evde geçti izin süresi.

Gezmek nasip olmayınca can sıkıntısından telsizle havaya çıktım. Çokta güzel arkadaşlar edindim sağolsunlar TB5IR Rıdvan bey, TA5IW adaşım Murat bey ve TA5ATU Turgut bey ile bol bol QSO yaptık. Yüz yüze tanışma fırsatımız olmadı ama bir sonraki Adana ziyaretimde inşallah... Radyo amatörlüğünün ne kadar güzel bir hobi olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Bir mandala basarak hiç tanımadığınız insanlara, büyük bir coğrafyaya sesinizi iletebilmenin verdiği heyecan bambaşka. Ardından samimi bir karşılama ile aldığınız samimi yanıtlar... Sonrasında muhabbet koyulaşıyor zaten :)

Hilal avın bulunduğum mahallede olduğunu öğrenince çok sevindim :) yani o kadar yakınmış ki kaldığım eve yürüyüş mesafesiyle 5 dk. Çokta merak ederdim nasıl bir yer olduğunu. Sürekli web sitesini gezer dolaşırdım ama canlı görmek nasip olmamıştı. Gittim gördüm tanıştım. Başta Behsat bey olmak üzere tüm çalışan personel, Latif abi, Veli bey, sağolsunlar inanılmaz sıcak karşıladılar beni. Yemek ikramları çay ikramları hepsinin baş teklifiydi sağolsunlar...

E taa Çanakkale'den gelip böyle bir mağazaya uğradıktan sonra ürünleri görüp incelemezzem içime dert olurdu :) Eksik olmasın Behsat abiyle Latif abi, benim için epey tanıtım yaptılar, ürünleri incelememe müsade ettiler. Cricket 9 mm tek kalmış ellerinde :) AA FTP 900 lamine kuntakta çok şık görünüyordu, Fx leri ve diğer bir çok silahı canlı canlı görme fırsatım oldu. Havalılar kadar ateşliler de ilgimi çekmedi değil açıkçası... Utaş UTS15 çok merak ettiğim bir silahtı ve bizzat inceleme fırsatım oldu. Üzerinde dahili hem led feneri hem de lazeri ve boydan boya 22 mm bulunan, 14+1 fişek kapasiteli, sökülüp takılabilen gez, arpacık ve namlu uzatma aparatı ile tasarımı ve üretimi tamamen Türk malı olan eşsiz pompalı av tüfeğinde aklım kaldı :)

Neyse lafı çok uzattım... Farkettim ki bir ay geçmiş. Sağlık problemleri ve iş yoğunluğum nedeniyle, paylaşımı ancak yapabiliyorum... Kendilerine bana gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı tüm Hilal Av personeline, Veli bey'e ve Latif abiye tekrar teşekkürlerimi ve selamlarımı gönderiyorum.

Mağazanın web sitesi için www.hilalav.com.tr

Rastgele Yazı
Son Gönderiler
Etiket Bulutu
Henüz etiket yok.
bottom of page