top of page

At44 mü yoksa Bt65 mi Derken Sonunda Aldım

O kadar çok arada kalmıştım ki bu iki silah arasında... Gönlüm Bt65 almaktan yanaydı fakat sorup soruşturunca genelde herkes At44 Long almamı söylüyordu. Bu kadar deneyimli kişinin bir bildiği vardır diyerek ve büyüklerin sözünü dinlemek gerekir diye düşünerek, Bt65'ten vaz geçmiş ve sıfır bir At44-WX 10 Long LW set siparişi vermiş bulunuyorum. Siparişi dün vermeme rağmen kargonun bu gün elimde olması beni çok sevindirdi. Konya - Çanakkale arası epey uzun mesafe. Normalde kargonun 2 günde gelmesini bekliyordum... Bu kadar hızlı ve sorunsuz bir alışveriş olduğu için de Aksu Av, Yusuf Polat Aksu bey'e de ayrıca teşekkür ederim. Tahmin ettiğim bütçeyi epey aştım ama hayırlısı olsun sıfır olsun benim olsun. Set içeriği; Hatsan At44-WX 10 Long LW .22 cal. Optima 3-12x44 AOE Webley Pcp Pompa Hatsan Askı Kayışı 2 Paket İnce Memet pellet 1 Paket Jsb pellet Gamo Lüx Dürbünlü Tüfek Kılıfı

Rastgele Yazı
Son Gönderiler
Etiket Bulutu
Henüz etiket yok.
bottom of page